EasyWebshop

Brick-Projects

Brick-ProjectsGrau de satisfação: 5/5
47 votos, 62 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

voor al uw lego stenen en onderdelen.

www.brick-projects.nl

Brick-Projects
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaHolandês, Euro

Resenhas

62 resenhas Foram encontrados

Andy KadivnikQuinta-feira, 21 janeiro 2016, 6:17

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Zeer handige site voor het vinden van sets die elders niet meer te verkrijgen zijn en ook goedkoper! Ook naar België vlotte levering en correcte afhandeling. Jullie staan zeker in mijn favorieten-lijst!

DeniseSexta-feira, 23 outubro 2015, 16:54

Service is gewoon de beste, ze hebben alles in t werk gesteld om de bestelde plannen naar mijn wens door te sturen. Top

roelofQuinta-feira, 13 agosto 2015, 15:31

alles goed verlopen zeer tevreden

CathyTerça-feira, 19 maio 2015, 18:02

Prima. Alles is goed verlopen.

R. PasterkampSábado, 25 abril 2015, 13:36

Zeker aan te raden. Enkele dagen na mijn bestelling was mijn pakketje er al. Alles was goed verpakt en helemaal compleet. Kwaliteit was ook prima in orde.

GerardQuarta-feira, 21 janeiro 2015, 13:17

Prima webshop met snelle levering. Zeker een aanrader. De extra "kleine order kosten" van 1 euro zijn jammer, maar volledig te begrijpen. Ik ben blij met een shop als deze waar ik onderdeeltjes kan vinden die ergens anders nauwelijks tot niet (of veel duurder) te vinden zijn.

Richard K.Sexta-feira, 16 janeiro 2015, 15:06

Fantastisch dat er een site is als deze waar je met alle gemak van de wereld losse Lego-onderdelen kunt bestellen. Na bestelling en betaling had ik de bestelde Lego-onderdelen binnen 5 dagen in huis. Ik ben heel tevreden. Ga zo door!

JanSábado, 10 janeiro 2015, 13:27

Bestelde Lego onderdelen snel en netjes geleverd.

Heyvaert EddieSábado, 3 janeiro 2015, 18:58

Mooi om te maken

AlisaQuinta-feira, 25 dezembro 2014, 16:43

Snelle en goede communicatie via email en mobiel. Perfecte service! Na een lange strijd met dhl heeft Michel er toch voor gezorgt dat ik me pakketje mooi op tijd heb ontvangen. Dank je! Ik kom zeker terug. Top

Jeroen WolfQuarta-feira, 24 dezembro 2014, 14:49

Niets anders dan lof over Lego-Projects. Dankzij dit klein bedrijfje was mijn sinterklaas surprise een hit (wij vierden de Sint iets later als gebruikelijk ;)) Bovendien zeer snelle antwoord ontvangen op vragen m.b.t. mijn project (puzzlebox) en verzending ervan. SUPER! Mocht ik in de toekomst wederom een mooie puzzlebox maken (zie link: https://www.youtube.com/watch?v=tKu6nIOvSSw&index=11&list=PL7AC95255131B01C C) dan zal ik zeker weer bestellen bij dit bedrijf. Ook de bevestiging die ik kreeg was meer dan prima, goed zelfs :)

Dank Michel,
Jeroen (een tevreden klant uit Amsterdam)

CarelSábado, 20 dezembro 2014, 15:37

Zie de prijs van de enveloppe weer voorbij komen. Bij mij kostte een 2e handsenveloppe nog 0,64 euro inmiddels is het 0,75 euro. Vervolgens krijg je een gebruikte enveloppe opgestuurd. De prijs van bubbelenveloppe is 0,10-0,20 euro nieuw. Voor 0,75 euro koop je enveloppe die niet door de bus passen.

Bijvoorbeeld: http://www.enveloppenland.nl/luchtkussen-enveloppen/papieren-luchtkussen-en veloppen/witte-luchtkussen-enveloppen

StijnQuinta-feira, 18 dezembro 2014, 15:25

Kleinorder kosten van €1 vind ik belachelijk. Daarmee kan ik ook een overheerlijke hamburger halen bij de McDonald's. De reden van kleinorder kosten kan ik niet begrijpen. Zo wordt een moeilijk te vinden Lego steen wel erg prijzig. En daar maakt de verkoper misbruik van. Enfin dat doen alle verkopers :-(

Lego ProjectsQuinta-feira, 18 dezembro 2014, 17:07

dus U verwacht dat als u een onderdeel van bv 0,05 cent besteld waar ik hooguit 1 cent aan verdien ik dit verzend in een envelop die 0,75 cent kost. vandaar de 1,00 kleinorder kosten. er zijn zat andere die gewoon een start verzendkosten berekenen van 3,84 ongeacht het gewicht ( tot 2 kg )
dat is de rede want het is voor mij ook een hobby en hiermee maak ik gelukkig wel anderen blij die anders een onderdeeltje niet of moeilijk hadden kunnen krijgen.

CarelSábado, 13 dezembro 2014, 18:27

4 nov bestelling van 7,84 euro kwam 2,56 euro verzendkosten bij. Was gefrankeerd met 1,28 euro wat weer te weinig was voor een gewicht van > 50 gram. Contact gezocht, er waren envelop kosten 0,64 euro, de marge was klein. Op de voorwaarden gewezen die op de website stonden (< 7,50 euro betekent 1 euro opslag) daarboven gewoon verzendkosten betalen.

Ik zou 0,64 euro terugkrijgen die was te veel berekend. Dat was begin november, ik moet het nog steeds krijgen.

Ik ben dan ook not amused dat voorwaarden on-the-fly veranderen en dat er ondergefrankeerd wordt wat als het onderschept wordt door postnl een "dure" afwikkeling wordt.

De spulletjes waren wel correct en goed verpakt.

Dirk BrinkSábado, 13 dezembro 2014, 18:03

Snelle levering, prima spul dus klasse.
Alleen het betalen is wat omslachtig. Waarom geen I-deal betaling?

SergeSegunda-feira, 8 dezembro 2014, 17:01

Prima lego en kon het op komen halen, dus had alles nog voor Sinterklaas.

Waren oudere modellen maar was precies wat ik voor mijn zoontje zocht, zo goed als nieuw en compleet.

Alles was in elkaar gezet om het te kunnen zien, daarna kon het weer uit elkaar want dat had mijn voorkeur maar dat was geen probleem :)

Fam van VoskuilenSábado, 6 dezembro 2014, 11:54

Onze zonen zijn heel blij met de toegestuurde lego lianen en bladeren van lego projects.
Wat ons betreft, niet te duur en zeker met de brievenbuspost snel geleverd. We hebben het in 2 keer laten leveren, maar dat was per ongeluk( niet in 1 keer alles besteld). De grondplaat die we hadden besteld, zag er wat anders uit dan we gedacht hadden: het plaatje op de website was daar niet duidelijk genoeg voor.

RobSexta-feira, 5 dezembro 2014, 17:42

Afgelopen zondag de mini besteld. Mail gekregen om te betalen. Direct gedaan. Gisteren mail gestuurd met vraag waar neer komt mini. Antwoord geen inzicht. Nu 5 december 17.41 uur nog steeds niks. Dus reacties met snelle levering zijn na mijn idee niet helemaal te geloven.

Lego ProjectsSexta-feira, 5 dezembro 2014, 23:43

Beste meneer Dul,

bezorgdienst deze draaien ook topdrukte in deze maanden en er kan van alles mis gaan waar wij geen invloed op hebben.

bv sorteerfouten , net als gisteren niet ophalen van zendingen op servicepunten door misverstand dit zijn zaken die voorkomen.

enige wat ik kan doen is verzenden zodra betaling is ontvangen. bijdeze

Betaling
02-12-2014 13:42
Naam:R. DUL EO
Omschrijving:20140-10989-80105-4

Verzending
03 december 2014
3SDFY6*******9
Regular
Dhr. Rob Dul

gezien er tot 14:00 wordt afgehaald is deze dus 03-12-2014 pas vanaf het servicepunt vertrokken en zal dus zeker bezorgt gaan worden.

nogmaals zeer vervelend en ik begrijp het volkomen maar ik heb gedaan zoals op de website vermeld en dat is binnen 1/3 dagen na ontvangst van de betaling de verzending weg sturen. helaas zijn er nog steeds mensen die denken dat ze de enige klant zijn en tevens is de webshop niet mijn baan maar een optie om u sets en onderdelen te bieden die bijna niet te krijgen zijn.

mvg L-P

Gaatze RekkerQuinta-feira, 4 dezembro 2014, 10:00

Prima, supersnelle levering. De winkel verdient van mij 5 sterren.

RobinDomingo, 30 novembro 2014, 10:53

Snelle levering en goed verpakt. Wel jammer dat het groene helmpje bruin werd geleverd.

ArendDomingo, 23 novembro 2014, 20:16

Gewoon super!!!
Snelle levering duidelijke communicatie.
Heb binnenkort nog meer onderdelen nodig zeker weten dat ik hier ga bestellen.

Lego ProjectsSexta-feira, 5 dezembro 2014, 23:45

Graag gedaan en graag tot ziens.

NeelSábado, 22 novembro 2014, 17:47

Super blij met mijn maatwerk.
Goede service.

arjanSábado, 8 novembro 2014, 18:58

alles keurig binnen gekregen wat ik besteld heb. goed verpakt, zeer snelle reacties op vragen, top!

OscarSábado, 1 novembro 2014, 16:48

Paar extra poppetjes gezocht om mijn Clone army uit te breiden paar klikken en ze zijn besteld en paar dagen later keurig in een envelop in de bus ontvangen. Wel zou mooi zijn als ze geleverd worden met geweer.

Lego ProjectsDomingo, 2 novembro 2014, 14:38

Beste Oscar

deze zijn los verkrijgbaar onder het kopje minifiguur onderdelen.

http://www.lego-projects.nl/detail/1073264-blaster-kort-sw-b laster-kort-sw

http://www.lego-projects.nl/detail/1073261-blaster-lang-s w-blaster-lang-sw

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias