EasyWebshop

Nailo

NailoGrau de satisfação: 5/5
12 votos, 12 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

www.nailo.be

Nailo
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaHolandês, Euro

Resenhas

12 resenhas Foram encontrados

Marisa JacobsSegunda-feira, 11 janeiro 2016, 19:12

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Om te starten een super vriendelijke service!
Zeer goede producten en een super opleiding gehad! Bedankt voor de zeer goede uitleg!

Sluyts IrisSegunda-feira, 21 dezembro 2015, 23:34

Zeer vlotte bediening, snelle verzending en top producten .. zoals het hoort!

Joyce dujacquierQuarta-feira, 2 dezembro 2015, 11:28

Super snelle service is de eerste keer dat ik nailo zal gebruiken kan niet wachten op het resultaat!!

Aurelien PyckTerça-feira, 17 novembro 2015, 21:00

Super goede service !
Heel veel uitleg gekregen, snelle service, goede producten,...
Super toffe madam !
Ik bestel zeker opnieuw.

JojoTerça-feira, 29 setembro 2015, 15:10

Supersnelle reactie op mail
en supersnelle service.

Merci :)

jessyDomingo, 27 setembro 2015, 10:24

Ben volledig overgeschakeld naar nailo ik was direct overtuigd zijn super producten!
Goede service en een super leuke madam ;)

karenTerça-feira, 22 setembro 2015, 14:02

Heel tevreden. .
Ik had een probleem met betalen en ik was heel goed geholpen. .ik zal zeker nog een bestelling doen.

karenTerça-feira, 22 setembro 2015, 14:02

Heel tevreden. .
Ik had een probleem met betalen en ik was heel goed geholpen. .ik zal zeker nog een bestelling doen.

smeets natachaQuarta-feira, 2 setembro 2015, 13:19

top producten super kwaliteit, super snelle service

KristinSexta-feira, 14 agosto 2015, 11:38

Topproducten, correcte prijzen én voortreffelijke service!

NailoSexta-feira, 14 agosto 2015, 11:45

Bedankt, Kristin!

Joëlle claesSexta-feira, 10 abril 2015, 13:30

Overzichtelijke webshop
Vriendelijk onthaal
Snelle service
Topproducten

NailoTerça-feira, 21 julho 2015, 19:30

Bedankt Joëlle !

Van Keer SamanthaQuinta-feira, 26 março 2015, 18:15

Zeer goed materiaal
vriendelijk onthaal
snelle service

NailoTerça-feira, 21 julho 2015, 19:30

Bedankt Samantha!

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias