EasyWebshop

Voerboot Upgrade

Voerboot UpgradeGrau de satisfação: 5/5
19 votos, 26 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Voor upgrade, reparatie en onderhoud

www.easywebshop.com/voerbootupgrade

Voerboot Upgrade
StatusFechado: Clientes receberão mensagens para retornar mais tarde.
Idioma, MoedaInglês, Holandês, Euro

Resenhas

26 resenhas Foram encontrados

KoenDomingo, 8 fevereiro 2015, 13:40

Beste, ik heb een vraagje ik heb een Maverick afgekocht van een vismaat en heb ook een dieptemeter/GPS nieuw liggen namelijk lowrance elite 4 dsi voor op een zodiac en vroeg mij af of dit mogelijk is om deze ook op voerboot te gebruiken? Wat zou mij dit kosten?

Sjaak meijerSexta-feira, 28 novembro 2014, 21:24

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Fishfinder in laten bouwen.
Alles precies volgens afspraak.
Perfect gedaan.
Wat mij betreft een zeer goed aanrader.
Zeer tevreden klant

Bart SmuldersTerça-feira, 14 outubro 2014, 20:16

Voerboot weg gebracht naar voerboot upgrade !
Een keus die ik nooit meer maak.
Daar aangekomen op de afgesproken tijd en hij was mij al vergeten, toch de boot achter gelaten en een prijs besproken wat het ging kosten.
Er kwamen heel wat kosten bij.
Boot weer opgehaald maar weer was hij mij vergeten .
Eerste dag vAn gebruik was een groot drama hij deed meteen niks meer.
Meerdere afspraken gemaakt maar hij komt niks na!!!
Alles wat die zegt is gelogen!
Het is gewoon een oplichter !!!!

Jongens ga hier niet heen.

JanSábado, 12 julho 2014, 9:11

Upgrade gehad op mijn baitliner en werkt eindelijk perfect. Bedankt Dirk. Mooi werk geleverd.

groetjes

Jan

Daan v.Domingo, 6 julho 2014, 13:07

Had problemen met upgrade van voerboot. Maar met wat telefonisch advies ben ik er uitgekomen. Bedankt Dirk

Jesse ZoonsSegunda-feira, 30 junho 2014, 16:44

Met het zelf bouwen van mijn boot had ik enkele vraagjes die Dirk snel en zeer behulpzaam heeft beantwoord. Ben zeer tevreden van de service. Vind je bijna nergens meer. Top kerel!

Bram Kuijpers'Terça-feira, 17 junho 2014, 18:40

Mensen let op,

Ze doen net als of ,
Deze recensies kloppen niet.
Als eerste komt hij zijn afspraken niet na, daarna worden de kosten hoger en uiteindelijk werkt het allemaal niet meer.

Voerboot UpgradeSexta-feira, 20 junho 2014, 8:22

Bram Kuijpers komt niet voor in mijn klantenbestand.

Mike van der VoorenQuarta-feira, 4 junho 2014, 22:15

Na dat ik een miskoop heb gedaan op marktplaats ben ik in contact gekomen met voerbootupgrade in gemert.
Na een telefoontje kon ik die zelfde avond nog terecht. Eenmaal aangekomen werd ik super goed geholpen.
Denkt goed met je mee, heeft verstand van zaken en is vriendelijk en behulpzaam.
Ik kan het iedereen aanraden!

ReneDomingo, 27 abril 2014, 13:13

Ik weet niet,...vind het maar een rare man. Grapje,..topkerel

Wolter HaanskorfSegunda-feira, 31 março 2014, 13:57

Diverse malen contact gehad met Dirk i.v.m. het upgraden van van mijn voerboot. Deskundig en eerlijk advies gekregen, waardoor ik besloten heb om een andere boot aan te schaffen. Dirk weet echt waar hij over praat, en en ik zou hem mijn boot zeker toe vertrouwen. Heeft me zelfs geholpen met de verkoop van mijn oude boot. Kortom: voor een eerlijk en betrouwbaar advies moet je bij Dirk zijn!

Cor Nannings, HoornTerça-feira, 18 março 2014, 16:54

BT-V boot is ge update werkt prima en vaart aanmerkelijk verder ook met
dieptemeter/visvinder, netjes afgewerkt met aangepaste antenne's
"goed werk Dirk"

ton braatSexta-feira, 14 março 2014, 15:23

vertrouwen in baitcruzer was weg werkte voor geen meter na inbouw van berns upgrade door inmiddels ex kennis
had beter gelijk naar dirk gegaan was goedkoper en beter geweest
dirk bedankt voor de nu wel geslaagde upgrade
vertrouwen in de boot is terug en werkt perfect

mark buijlDomingo, 2 março 2014, 21:21

Powercatcher voerboot upgrade van 40mhz zenderset naar 2.4ghz zenderset. Heb geen enkele storingen meer gehad.
Heb ook de 4.5mm leds laten vervangen voor 10 mm leds echt een boel meer licht..

ik vind voerbootupgrade echt een aanrader
super service, alles word goed uitgelegd en super gemonteerd

John DirksSexta-feira, 28 fevereiro 2014, 17:40

Snelle levering en goed verpakt!! Kan niet wachten tot ik alles heb ingebouwd A+

SerSegunda-feira, 10 fevereiro 2014, 23:03

Top Service.. dat is al meerdere malen gezegd en geheel terecht!
Dirk bedankt voor het in orde maken van mijn voerboot..ga hem in april testen in Frankrijk.
THNX!

Floris & HarrySábado, 18 janeiro 2014, 19:14

TOP!!!

Service, dienstverlening en gastvrijheid : 10!

We zijn er even naar toe gegaan om onze CarpMadness boot om te laten bouwen van Loodaccu naar LiPo's. Tevens een lader gekocht. Na een uurtje sleutelen, bleek er meer met de boot aan de hand. Zender werkte niet, schakelaar werkte niet, bovenkap moest er toch vanaf. Boot achter gelaten. Na een paar dagen kwam de boot weer binnen. Perfect.

Voor ondersteuning en vragen kun je Dirk altijd snel bereiken en krijg je een eerlijk antwoord.

Echt een aanrader!

Daniël MeulenbroekQuarta-feira, 15 janeiro 2014, 23:06

Zeer snelle service .als je mail mailen ze gelijk terug ,daarom kun je best en bootje goed laten uitbouwen met goed spul en tegen een normalen prijs ik zeg die zijn goed bezig!!!! Gt Daniël

Jeroen franssenSegunda-feira, 9 dezembro 2013, 22:32

Navigator gerepareerd en retour in 3 dagen. Goede service! Kunnen er weer tegen aan!

fred janssenQuarta-feira, 4 dezembro 2013, 23:28

winter komt er aan. Voor veel voerboot gebruikers tijd om de voerboot te verzorgen. Voor mij tijd om check up te doen en hem nog deze winter inzetbaar te houden. Topservice!

Lau DijkstraDomingo, 27 outubro 2013, 17:53

baitcruiser boot laten upgraden
super service en zeer betaalbaar.
ben zeer tevreden.
Echt een aanrader

Vincent RDomingo, 27 outubro 2013, 10:17

Ben inmiddels goed op weg met het inbouwen van de upgrade set.
Als ik vastloop stuur ik een mailtje en ze helpen me gelijk weer op de goede weg!
Top, ik kan niet wachten tot hij af is :)

MarcelDomingo, 13 outubro 2013, 13:11

Vandaag mijn defecte voerboot weggebracht. Binnen 1 uur weer perfect in orde!! Goede uitleg en prima prijzen. Een aanrader voor je voetboot vind ik.

Dirk bedankt!

Vincent RSábado, 12 outubro 2013, 18:14

Na goed mailcontact een bestelling gedaan.
Spullen dag na betaling in huis.
Nu nog het inbouwen :)
Goede en snelle service

Leo DuijndamDomingo, 6 outubro 2013, 21:16

Deze mensen zijn top.
Zijn bereid je te helpen als je er zelf geen verstand van heb.
Heb al wat mailtjes gestuurd met vragen, en krijg altijd netjes antwoord.
Ze hebben hier verstand van zaken.
Binnenkort maar snel wat bestellen.

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias