EasyWebshop

SlowBeauty

SlowBeautyGrau de satisfação: 5/5
3 votos, 4 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

We all deserve to life the good life

www.slowbeauty.eu

SlowBeauty
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaHolandês, Euro

Resenhas

4 resenhas Foram encontrados

LotteQuarta-feira, 13 abril 2016, 14:25

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Jaahhh, mijn Caption nagellak is gisteren binnen gekomen en gelijk uitgeprobeerd. Ziet er echt uit als Gellak en de glans is super. Nu afwachten hoe lang het blijft zitten :-)

HanneloreTerça-feira, 4 agosto 2015, 13:06

Mijn levensstijl sluit naadloos aan bij jullie filosofie wat mij getrickerd heeft om een aankoop bij jullie te doen.

Bedankt SlowBeauty voor het kadootje :-)
Mijn SlowBeauty leven is compleet met jullie producten ;-) Niks teveel gezegd en niks gelogen. 1 kritische kanttekening.... ik mis verzorgingsproducten voor de mannen.

Ester MolekampTerça-feira, 26 maio 2015, 16:53

Wat een prachtige blouse.... duurder in aanschaf maar je voelt en ziet de kwaliteit. Uniek en je zult er niet snel een 2de van zien! Thx

Margo SuikerbuykQuinta-feira, 30 abril 2015, 16:31

Al enige tijd het merk SpaRitual gevolgd en nu toch maar eens wat producten aangekocht. Wellness is hier echt het goede woord. Wat een verwennerij voor het lichaam.

Ook aan SlowBeauty een bedankje voor de correcte levering en de mooie verpakking. Een feestje om te ontvangen en een cadeautje om uit te pakken

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias