EasyWebshop

Paluxshop

PaluxshopGrau de satisfação: 5/5
3 votos, 6 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Professionele kwaliteitsreinigingsproducten

www.paluxshop.be

Paluxshop
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaHolandês, Euro

Resenhas

6 resenhas Foram encontrados

ericQuinta-feira, 20 novembro 2014, 13:41

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

De webshop is top! Snelle reactie, snelle levering! Buiten Magic Blue - wat ik gebruik om de motorhome te poetsen - zijn er nog een aantal andere producten die ik zeker zal uitproberen ...

MerrilynQuarta-feira, 20 agosto 2014, 13:53

MerrilynQuarta-feira, 20 agosto 2014, 13:52

Jaren geleden op de markt gekocht. Het beste dat ik ooit heb gehad. Het laatste restant niet meer durven gebruiken en altijd gehouden. Blij dat ik het weergevonden heb;

PelemanSegunda-feira, 11 agosto 2014, 11:00

zeer gewaardeerd produkt onder boot eigenaars en goede opvolging bedankt aan het personeel

JozefineQuinta-feira, 15 maio 2014, 14:30

Heel leuk dat ik nu magic blue rechtstreeks kan aankopen. Ik ga zeker de andere producten ook uitproberen!

ElisabethQuinta-feira, 15 maio 2014, 14:23

Ik vind het fantastisch dat ik magic blue zo kan aankopen

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias