EasyWebshop

Zebrazonderstrepen

ZebrazonderstrepenGrau de satisfação: 5/5
11 votos, 12 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

De kleren maken het kind

www.zebrazonderstrepen.com

Zebrazonderstrepen
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaInglês, Holandês, Euro

Resenhas

12 resenhas Foram encontrados

EvaTerça-feira, 8 março 2016, 10:21

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Heel toevallig deze leuke webwinkel ontdekt. Correcte en vlotte communicatie over bestelling. En wat een leuke kleertjes! Ik ga er niet alleen mijn kinderen gelukkig mee maken denk ik :-).

ZebrazonderstrepenQuarta-feira, 9 março 2016, 6:10

Oh Bedankt Eva! Blij dat alles goed is toegekomen en jullie tevreden zijn!

CharlotteDomingo, 17 janeiro 2016, 20:04

Snelle en correcte levering. Prima in orde! Top...

MarijkeDomingo, 10 janeiro 2016, 13:21

Prima in orde en vooral héél mooi! Heel snelle levering en goede opvolging.

StefanieTerça-feira, 24 novembro 2015, 13:49

Zeer tevreden. Snelle levering. Mooi pakketje. Aanrader

ElkeSexta-feira, 28 agosto 2015, 17:09

Zeer tevreden over de snelle en correcte afhandeling! Aanrader!

IneSegunda-feira, 10 agosto 2015, 14:37

Toffe, originele collectie. Ook leuke solden-koopjes!
Bestellen lukt vlot via de website. Snelle levering.
Wij zijn fan!!

SaarQuarta-feira, 5 agosto 2015, 8:47

Goede aanbiedingen op leuke kleertjes! De navigatie en zoekfunctie op de website kan beter. De verzendkosten vond ik hoog. In Nederland kunnen kleine kleertjes gewoon in een envelop als brievenbuspost verzonden worden. Toch 4 sterren van een tevreden klant.

Stefanie Van LooySegunda-feira, 3 agosto 2015, 18:26

Heel snelle levering, super solden op nog ongelooflijk mooie stuks... Een webshop dat zeker in mijn toplist staat om iedere keer naar nieuwe dingetjes te zoeken!

anneliesQuinta-feira, 30 julho 2015, 14:13

Pakketje nog niet gaan ophalen bij Kiala, maar de service is erg snel en vriendelijk :-)
En tijdens de solden zijn de kortingen écht de moeite! Ik kom terug.

op technisch vlak kan de webshop voor mij iets efficiënter: ik heb niet meteen gevonden hoe ik de maat (of maten) ingeef en zoek nu heel ruim in categorie 2-5.

ZebrazonderstrepenQuinta-feira, 30 julho 2015, 15:16

Dankjewel Annelies voor je feedback. Ik ga zeker aan de slag ermee om de shop nog verder te optimaliseren!

SanneSegunda-feira, 27 julho 2015, 9:48

Een snelle levering, mooi broekje van Moi! Leuk dat Zebrazonderstrepen dit merk verkoopt!

ZebrazonderstrepenQuinta-feira, 30 julho 2015, 15:16

Dank je wel!

Charlotte Van LanckerDomingo, 31 maio 2015, 12:46

Zeer correcte en vlotte service / levering.
Kleertjes waren ook super!

Laura DIELSQuarta-feira, 20 maio 2015, 15:07

Tevreden van de werking bij ZZB.
Correcte en tijdige levering

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias