EasyWebshop

food4pets.be

food4pets.beGrau de satisfação: 5/5
1537 votos, 1890 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

graanvrij dierenvoeding: online,goedkoop, all-in prijzen

www.food4pets.be

food4pets.be
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaDinamarquês, Alemão, Grego, Inglês, Espanhol, Finlandês, Francês, Italiano, Holandês, Norueguês, Polaca, Português, Romeno, Russo, Sueco, Turco, Euro

Resenhas

1890 resenhas Foram encontrados

Primeira página - Página anterior - ··· - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - ··· - Proxima página - Ultima página

PeterTerça-feira, 4 agosto 2015, 13:42

Super service! A+!

MoniqueTerça-feira, 4 agosto 2015, 13:07

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Kan niet meer zeggen dat iedere bestelling perfekt verzorgd word
Ben en blijf een vaste klant

ShermanSegunda-feira, 3 agosto 2015, 20:10

Ik blijf hier de komende jaren bestellen als de kwaliteit en service hetzelfde blijft zoals nu.

Zegt genoeg lijkt mij. Daarnaast is mathieu ook heel snel met vragen beantwoorden via de mail. Heeft geen 9-5 mentaliteit en beantwoord ook buiten kantoor uren. Helemaal TOP.

ChristophSegunda-feira, 3 agosto 2015, 9:12

Top service!

ShirleySegunda-feira, 3 agosto 2015, 1:13

Ik heb hier nu al een paar keer besteld, ze leveren snel. 1 keer was er iets fout gaan met de zaterdaglevering. Zonder dat ik hierover contact heb gehad, hadden ze het geld van deze levering alweer teruggestort. Super service!

AnnickDomingo, 2 agosto 2015, 16:09

Top service! Bestel hier al een tijdje. Bestelling steeds in orde en zeer snelle levering.

RenateDomingo, 2 agosto 2015, 14:31

Zeer tevreden en snelle levering.
Wacht van elders al een ruime week op hondenvoer en kwam daardoor niet uit. dus noodzak besteld bij jullie en direct de volgende dag binnen. Dat geeft een mens dan toch echt vertrouwen, moet er niet aan denken zonder hondenvoer voor ons Sadi te zitten. Dus volgende bestellingen gewoon weer standaard bij jullie.

MaryDomingo, 2 agosto 2015, 9:13

Top voer, goede ontlasting, geen krabbelde hond,
Ik de senior variant die uitstekend werkt voor mijn malheur, is in overgewicht, daar hij ook afvalt,
Door goede samenstelling en evenwicht van dit voer,
Al met al Prima voer en goede service, en gezellige chauffeur

MirandaSábado, 1 agosto 2015, 15:53

Al meerdere keren hier besteld.. super service, voer, prijzen en levering! Ik raad (ook in mijn omgeving) iedereen aan hier te bestellen.. TOP!

NadiaSexta-feira, 31 julho 2015, 9:57

Super tevreden met zeer snelle levering !!

Roel en KrisTerça-feira, 28 julho 2015, 19:05

Snelle en correcte levering. Absoluut geen aanmerkingen.

PaoloTerça-feira, 28 julho 2015, 17:14

Meerdere keren reeds bestelt bij Food4pets.BE. Fantastisch voer voor mijn hond met zeer veel keus. Levering altijd goed en snel. Een keer niet,maar dat lag aan de vervoerder DPD. Blijf hier voorlopig bestellen.

MargrietSegunda-feira, 27 julho 2015, 22:42

Ik ben meer dan tevreden! Snelle levering, goed verpakt, precies zoals beloofd. Bovendien is heel goed rekening gehouden met mijn specifieke wensen. Dank jullie wel en ik kom zeker terug!

KoenSegunda-feira, 27 julho 2015, 14:15

perfecte levering en kwaliteit ! Zoals altijd trouwens, bedankt !

NataschaDomingo, 26 julho 2015, 23:39

Super service!
Altijd antwoord op vragen.
Hele lieve mensen.
En mijn hond is gek op de brokken.
Bestel al een tijdje hier en dat blijft ook zo.
Bedankt !

RoosDomingo, 26 julho 2015, 20:22

Elke keer weer snelle levering en bij vragen direct antwoord! Super

RinaSábado, 25 julho 2015, 22:54

super snelle en correcte levering, thx hiervoor

RomanaSábado, 25 julho 2015, 13:11

Wederom een super levering voor een super prijs!
Binnen 2 dagen de 2x 18kg Orijen in huis (1 feestdag ertussen)

Toppie!!

HolenSexta-feira, 24 julho 2015, 22:19

Zeer vriendelijk en snel geleverd :-)

ingridSexta-feira, 24 julho 2015, 14:49

Super super, ook zeker omdat we 15 kg hadden besteld en dit er niet was.
We kregen 1 zak van 7 kg en aan gevuld met kleine zakjes.
Super, gewoon
Voor ons geen andere leverancier.

JoyceSegunda-feira, 20 julho 2015, 13:04

zeer snelle reactie na bestelling en volgende dag al levering TOP - ook fijn dat houdbaarheid op site al vermeld staat

PieterDomingo, 19 julho 2015, 21:39

Snelle levering, goede service helemaal top :)

Tevreden klantjeDomingo, 19 julho 2015, 14:42

Dank je Mathieu voor het snelle afhandelen van een foutje van DPD. Soms niets aan te doen als een levering mis gaat, waar mensen werken gebeuren kleine foutjes, maar super snel recht gezet door Mathieu.
Kunnen mijn chihuahuas op vakantie toch hun eigen merk eten
als alle bedrijven hun problemen zo super snel oploste als jullie .....
Ik voel me na 2 jaar klant nog steeds super verwend bij jullie.
En blijf mensen aanraden om gezond voer bij jullie te bestellen.

Tevreden klantjeDomingo, 19 julho 2015, 14:41

Dank je Mathieu voor het snelle afhandelen van een foutje van DPD. Soms niets aan te doen als een levering mis gaat, waar mensen werken gebeuren kleine foutjes, maar super snel recht gezet door Mathieu.
Kunnen mijn chihuahuas op vakantie toch hun eigen merk eten
als alle bedrijven hun problemen zo super snel oploste als jullie .....
Ik voel me na 2 jaar klant nog steeds super verwend bij jullie.
En blijf mensen aanraden om gezond voer bij jullie te bestellen.

Primeira página - Página anterior - ··· - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - ··· - Proxima página - Ultima página

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias