EasyWebshop

skyphone

skyphoneGrau de satisfação: 5/5
4 votos, 5 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Een smartphone aan een betaalbare prijs, dat is mogelijk!

www.skyphone.be

skyphone
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaFrancês, Holandês, Euro

Resenhas

5 resenhas Foram encontrados

ElineQuarta-feira, 27 janeiro 2016, 14:53

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Heb ongeveer anderhalf jaar geleden een iphone 4 gekocht en hij gaat nog steeds supergoed mee!

Lena ATerça-feira, 26 janeiro 2016, 18:02

Ik heb enkele maanden geleden een iPhone 5 gekocht, deze zag eruit alsof hij bijna nooit eerder was gebruikt, hij was in perfecte staat en werkt perfect zoals het moet. Ook kreeg ik er een oplader bij voor dezelfde prijs. Goeie service!

Olivier MSegunda-feira, 25 janeiro 2016, 20:31

Très content de la qualité, l'Iphone avait l'air de ne jamais avoir été utilisé auparavant et je l'ai reçu avec un film de protection et un chargeur le tout pour u.n prix très raisonnable

Gwenaëlle BSexta-feira, 1 maio 2015, 20:21

Il y a un an et demi j'ai acheté un IPhone 5. J'en suis très satisfaite et il fonctionne encore toujours parfaitement.

Ewoud BogaertDomingo, 26 abril 2015, 21:50

Heb een jaar geleden een iphone 4 gekocht. Zeer tevreden van service en iphone was perfect in orde. Dikke aanrader!

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias