EasyWebshop

Prohairclinic webshop

Prohairclinic webshopGrau de satisfação: 4/5
29 votos, 34 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Anti haarverlies middelen die werken

www.haargroeimiddel-webshop.nl

Prohairclinic webshop
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaAlemão, Inglês, Francês, Holandês, Euro

Resenhas

34 resenhas Foram encontrados

MarcellaQuarta-feira, 16 abril 2014, 17:09

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Ik wist niet eens dat haarpoeder bestond. Voor het eerst in jaren durf ik zonder hoofddeksel buiten!!

RonTerça-feira, 8 abril 2014, 20:55

Snelle levering=OK.Ik gebruik Keratene tabl reeds 1 jaar:vind het moeilijk vast te stellen als het werkt, omdat je niet weet welke haartjes reeds aan het afsterven zijn bij start gebruik.

YvesDomingo, 6 abril 2014, 13:39

Ben zeer tevreden over de webshop en verkrijgbare produkten, correcte en snelle levering, niks op aan te merken, ik ben een tevreden klant, groetjes

JonasSexta-feira, 28 março 2014, 9:09

Voor mij een 10/10 ! Anonieme verpakking is top!

YvanSábado, 8 março 2014, 9:05

Ik ben nu een maand bezig met Dandrene anti roos shampoo, 3 keer per week.
Het is verbazend, maar dit werkt ECHT!
Gedaan jeuk, weg schilfers!

BertTerça-feira, 4 março 2014, 18:07

Ik kan nog niets zeggen, heb net mijn eerste bestelling ontvangen. Heb jaren finasteride gebruikt maar kreeg uiteindelijk, na vijf jaar, erectieproblemen. Ben nu al drie maand gestopt met finasteride en zie geen verschil(libido wel weer in orde). Toch wil ik dit product uittesten. Ik kan dus nog geen correcte tevredenheidsscore geven. Wel kreeg ik, net na mijn bestelling, een Email van de Firma dat men vanaf heden, bij een bestelling, een gratis hoofdhuidmassagerollertje krijgt. Maar dit kreeg ik na mijn bestelling en hoop dan toch dat ik dat ook zal krijgen.

(H)appySegunda-feira, 24 fevereiro 2014, 11:05

neem dit product nu al bijna 6 maand. van verbetering zou ik niet praten, wel merk ik eerder stabilisatie. opmerkelijk is dat de jeuk op mijn hoofdhuid (inflammation) sinds dag 1 van de inname van keratene meteen gestopt is. dit geeft mij alvast een goed gevoel. over de verzending van het product heb ik geen enkele opmerking.

FabriceDomingo, 23 fevereiro 2014, 20:03

Klein probleem met de levering dankzij De Post maar zonder te aarzelen hebben zij mijn producten opnieuw opgestuurd en werden deze 48u later geleverd!

KurtQuarta-feira, 12 fevereiro 2014, 14:21

Eerst dacht ik dat de Keratene producten niet werkten. 6 Maanden genomen en ik zag geen verbetering, dus gestopt.
ECHTER, na enkele weken opnieuw hevig haarverlies en dus opnieuw Keratene opgestart (gelukkig had ik nog liggen).

JansenSábado, 28 dezembro 2013, 14:14

Snelle levering! Bestel er al een tijdje mijn spullen: tevreden.

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias