EasyWebshop

Beste elektronische sigaretten

Beste elektronische sigarettenGrau de satisfação: 5/5
22 votos, 29 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

www.e-fumadores.eu

Beste elektronische sigaretten
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaInglês, Espanhol, Holandês, Euro, British pound

Resenhas

29 resenhas Foram encontrados

MarcelTerça-feira, 15 março 2016, 20:48

Fantastisch. Twee weken geleden begonnen en ik ben nu al volledig overgestapt. Ik had veel twijfels maar door de goede informatie en hulp van E-Fumadores ben ik nu gestopt met roken.

Dank je wel

MR. Ciggy heeft het laatste nieuws.Domingo, 23 agosto 2015, 20:22

Elektronische sigaret daadwerkelijk 96% minder schadelijk dan normale sigaretten. Eindelijk word men wakker.

http://reason.com/blog/2015/08/21/british-public-health-official s-unlike-o

Happy "Dampertje"Quinta-feira, 25 junho 2015, 22:49

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Ik heb alweer mijn 4e ronde Liqua besteld en ben dik tevreden over de service en de kwaliteit van de producten. Al 3 maanden een ex-roker.

Gerard FranssenSábado, 21 fevereiro 2015, 0:38

Mooi spul.Ik ben nu 2 weken aan het dampen en ik ben erg verrast. Deze e-sigaret is zelfs lekkerder dan roken. Binnen 3 dagen was ik van de sigaret af.

Vriendelijke groet´

Gerard

ErikSexta-feira, 20 junho 2014, 16:20

Fantastisch die elektronische sigaretten,3 weken verder en rook zeker nu al 75% minder gewone sigaretten. De tips op de blog zijn erg handig en en de producten en service zijn gewoon ouderwets goed.

HedwigQuinta-feira, 29 maio 2014, 13:17

Dit belooft veel goeds. Tot nu toe heb ik geen sigaret meer aangeraakt. Ik merk zelfs dat ik steeds minder naar de sigaret verlang. Als ik zo doorga ben ik dadelijk geen klant meer omdat ik helemaal niet meer wil roken.

ReneQuarta-feira, 9 abril 2014, 17:06

De elektronische sigaret is inderdaad één van de beste alternatieven ter vervanging van de traditionele sigaret. Goede service ook trouwens.

groetjes

Frank van de bergQuarta-feira, 19 março 2014, 0:04

Gebruik nu 4 weken de elektronische sigaret. Ook ik heb de supersmoker geprobeerd, maar dat slaat echt nergens op. Met deze elektronische sigaret krijg je tenminste wat binnen. Goede damp en lekkere smaakjes.Oh ja, en ik heb al een week geen sigaret meer aangeraakt. Klasse.

Ronald SteegTerça-feira, 25 fevereiro 2014, 23:13

Hoi daar,

Ruim 5 maanden aan de e-sigaret en geen peuk meer aangeraakt. Vrouw erg blij. Deze elektronische sigaretten zijn dé uitvinding van deze eeuw. En zo lekker goedkoop ook.

Groetjes

BelénSexta-feira, 7 fevereiro 2014, 16:28

Este cigarillo electrónico me ahorra mucho dinero! Si, es otra manera de fumar pero que comoda estoy! Me compro le que necesito ó lo pido por la tienda virtual y llega a mi casa. No tos, no olor, no manchas en mis dientes. A mi me encanta.

JuanMaSexta-feira, 17 janeiro 2014, 16:22

¡Que alegría! Al principio es diferente pero pronto los beneficios se muestrarán y ¡ya está! Lo uso cuando y donde quiero. La novia ha dejado de quejar de los gastos y el olor del tabaco.¡Que quiero más?!

Rene JanssenSexta-feira, 10 janeiro 2014, 23:24

Top kwaliteit e-sigaret en service. Ondanks dat de spullen uit Spanje moeten komen worden ze toch vlot geleverd. De XO e-liquids zijn ook helemaal top. Ik ben na lang zoeken uiteindelijk bij E-Fumadores terecht gekomen en ik kan niks anders zeggen dan TOP,TOP,TOP.

JohnQuinta-feira, 9 janeiro 2014, 22:14

Amazing,just amazing. I am using the electronic cigaret for 10 days now and dropped from 40 cigarettes a day to 10 a day. Thanks

RonaldQuarta-feira, 1 janeiro 2014, 21:37

Happy New Year en een gezond 2014 en uiteraard iedereen aan de elektronische sigaret.

Thea van den bergQuarta-feira, 18 dezembro 2013, 23:27

Sinds 3 weken aan de e-sigaret en ben blij verrast.Heb lang getwijfeld over de aanschaf ervan maar na een aantal bezoekjes aan E Fumadores toch maar de knoop doorgehakt.Rook nu nog maar 4 echte sigaretten per dag en voel me daadwerkelijk stukken beter. Wilde dit toch even laten weten.
Groetjes,
Thea

Ronald SteegTerça-feira, 10 dezembro 2013, 14:48

Ik ben erg onder de indruk van XO Liquids. Ook het feit dat ze in Europa gemaakt worden is voor mij een pluspunt.

FreekSegunda-feira, 9 dezembro 2013, 2:11

Nieuwe liquids zijn toppie. Lekker dik, zowel van smaak als vloeibaarheid. De Supreme doet zijn naam eer aan. Ga zo door.

E-FumadoresTerça-feira, 10 dezembro 2013, 14:38

We zijn zo als altijd op zoek naar goede E-Liquids. Veel collega's bieden erg goedkope liquids aan maar wij, en met ons veel van onze clienten, zijn niet onder de indruk van de kwaliteit van deze goedkope liquids. Om in lijn te blijven met de vernieuwde regelgeving stappen wij over naar de liquids die geheel in Europa zijn geproduceerd met gebruik van enkel de beste ingredienten.

RachelSábado, 7 dezembro 2013, 13:41

Gewoon fantastisch. Gebruik de e-sigaret nu een maand en heb geen gewone sigaret meer aangeraakt.Service van E-Fumadores is erg goed.

Pauline van EijkSábado, 30 novembro 2013, 16:33

Gisteren Pauw en Witteman gezien. Een zet in de goede richting voor de E-Roker.

anthony ebbersTerça-feira, 26 novembro 2013, 23:30

goede duidelijke site top keep it up

Marion FrankenSábado, 23 novembro 2013, 22:37

Fantastisch product, goede service en een duidelijk verhaal. Niet alleen Sinterklaas komt met lekkers vanuit Spanje. Helemaal Top

Gerard HalsenSegunda-feira, 18 novembro 2013, 19:11

Eindelijk een fatsoenlijk e-sigaret. Na de tegenvallende ervaringen met de supersmoker, de greensmoke en sishapen, ( wat een afknappers )toch nog maar eens een poging gewaagd. Deze elektronische sigaret geeft tenminste wat het beloofd.

Ronald SteegTerça-feira, 22 outubro 2013, 22:21

Nu 7 weken zonder sigaretten. Rokershoest verdwenen en een hoop geld uitgespaard dankzij E-Fumadores. Bedankt voor de goede service.

FreekSábado, 21 setembro 2013, 21:50

Gister mijn e-sigaret ontvangen. Ziet er keurig uit.

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias