EasyWebshop

TITADAMP

TITADAMPGrau de satisfação: 5/5
93 votos, 112 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

TITADAMP erg goedkoop dampen! Elektrische sigaretten en toebehoren.

www.titadamp.nl

TITADAMP
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaHolandês, Bitcoin, Euro, US dollar, British pound, Polish złoty

Resenhas

112 resenhas Foram encontrados

BenoitTerça-feira, 31 maio 2016, 21:21

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Zéér tevreden over de geleverde kwaliteit en de super snelle levering van de liquids.
TOP service,BEDANKT!!!

Sander VDomingo, 29 maio 2016, 13:26

Ik kan maar 1 ding zeggen. Gewoon een TOP service!!!!

CARINE CALUWEDomingo, 22 maio 2016, 18:07

VLOTTE VERZENDING,PRIMA!

MichaelSexta-feira, 20 maio 2016, 19:18

Drie dagen geleden de RVS versie van de Velocity clone besteld. Kreeg ik gisteren van Titadampt een mail dat de RVS versie niet meer op voorraad was en dat door een foutje op de website hij nog wel in voorraad stond. Nu was de vraag of ik een andere kleur wou of mijn geld terug. Ik heb voor de zwarte uitvoering gekozen. Dit noem ik service en betrokkenheid bij hun klanten. Vandaag heb ik hem mogen ontvangen en moet zeggen wat een smaakbom is dat zeg. Ook heb ik van hun een smakelijk kadotje gekregen, Blue cotton candy. Hij ben ik heel kort over, WOW! das lekker. het flesje was met een uurtje al half leeg.

TITADAMPSábado, 21 maio 2016, 0:25

Mijn excuses ik had de voorraad niet correct bijgehouden. De rvs versie hebben wij weer in bestelling staan

BasQuinta-feira, 19 maio 2016, 15:38

Koopor mini set besteld icm youde bellus en 2 batterijen en lader. Ook liquids. Alles prima en snel ontvangen. Maar toen.... Lader blijkt niet te passen op een standaard RA stopcontact (terwijl dit tegenwoordig toch echt de meest voorkomende is). Vervolgens gereclameerd via de website met het contact formulier. Na uitblijven van een reactie nog eens geprobeerd, en nog eens geprobeerd. Helaas geen reactie. Telefonisch nog eens geprobeerd maar die wordt simpelweg niet opgenomen. Nu heeft mijn Koopor Mini kuren en ik verwacht eerlijk gezegd niet dat daar een bevredigende oplossing uit gaat komen want meneer Bruce reageerd namelijk helemaal nergens op! Ik wacht het nog even af en dan ga ik dit verhaal uit handen geven. Waardelose after-sales!!!!!!!!

TITADAMPQuinta-feira, 19 maio 2016, 22:49

Beste Bas, Erg jammer dat u dit via deze weg zo moet melden. Er is na elke mail van uw kant een mail terug gegaan naar het email adres wat u heeft opgegeven, helaas zijn deze waarschijnlijk in uw spam box terecht gekomen. Telefonisch zijn wij inderdaad niet bereikbaar dit staat ook netjes op onze website aangegeven, daarnaast reageren wij altijd direct op mail, sms en whatsapp contact, helaas is uw nummer niet bij ons bekend en hebben wij u dus ook niet op een andere manier kunnen benaderen.

RalfQuinta-feira, 19 maio 2016, 8:37

Nu 2 keer bij titadamp liquids besteld. Wat een heerlijke smaken had Luyk's pracht besteld om te proberen. Maar dit is mijn nieuwe elke dag vape wat een heerlijke smaak. Zeer tevreden en snel in huis. Top site !!!!!!

BenoitTerça-feira, 17 maio 2016, 7:43

Alles perfect super

Carine CaluwéQuarta-feira, 4 maio 2016, 9:13

Heel goede service, bij bestelling gratis liquids gekregen, super lekker.

ManonDomingo, 1 maio 2016, 11:47

Aantal keren heb ik nu bij Tita besteld en zeer tevreden.

Jorn SchoofsQuinta-feira, 28 abril 2016, 11:14

2x AIO in preorder besteld
Bestelde kleuren bleven uit, maar kreeg iedere keer mooi updates over de status hiervan, via meerdere kanalen!!
Zodra ze binnen waren kreeg ik opnieuw bericht dat ze verzonden waren en dag nadien rond de middag was ik lekker aan het dampen!!!

Zeer tevreden over hun services!!!
Doe zo voort, want heb je reeds bij meerdere (nieuwe) dampers gerefereerd!!

Jolanda PriveDomingo, 17 abril 2016, 15:31

Al diverse malen e-liquids besteld bij Titadamp.
Heldere website, prima snelle levering en de liquids smaken heerlijk. En dan zijn die ook nog eens niet al te duur. Ik bestel er zo weer.

mirandaSegunda-feira, 11 abril 2016, 17:54

mijn damper gekocht en gratis vloeistof er bij gekregen
na een gesprek bleek de verkoper precies mijn smaak te kennen dus daarna gelijk extra vloeistof besteld
snelle levering en eerlijke info

Petra Rijnsewijn-OsseweijerSegunda-feira, 11 abril 2016, 13:15

Vorige week voor t eerst bij Titadamp besteld: bij de bestelling ontving ik n gratis flesje liquid waar ik erg blij van werd. Dus me verdiept in de smaakjes van Titadamp en hup nog n bestelling erachteraan. Prima en snelle service, klatgericht, klantvriendelijk en heerlijke liquids. Blij als n kind...

De geyseleer benoitQuinta-feira, 7 abril 2016, 15:24

Super!!!lekkere liquids en zeer snelle levering. Bedankt

WendySegunda-feira, 4 abril 2016, 13:46

Lekkere sapjes en als kers op de (slagroom) taart nu ook de flavors te bestellen om zelf te mixen. Erg handig en snel geleverd. Chapeau!!

OlafDomingo, 3 abril 2016, 17:20

Goede service bij minder goed product. Een geleverde Kangertech mod geen snel kapot en binnen 2 dagen een nieuwe van een beter merk ontvangen. Uitermate tevreden!

SonjaSexta-feira, 1 abril 2016, 13:19

Goede service, zeer snelle levering. Tevens vind ik het advies ontzettend super, een advies waar je ook wat mee kan.
Ook de aroma's die ondertussen toegevoegd zijn aan het assortiment zijn zeker aan te bevelen, erg lekker !

Toon de WitteQuarta-feira, 30 março 2016, 23:18

Uitermate tevreden met de snelle levering en de verkregen extra's. Prima prijzen en goede informatie over de mail. Ik blijf klant!

SuzanneQuarta-feira, 30 março 2016, 21:48

Super top service!! Op aanraden van tom winkler had ik een subbox mini gekocht bij titadamp best een investering voor mij . Helaas wist ik niet goed hoe hij werkte en titadamp gaf me top tips over hoeveel watt en welke luchttoevoer perfect! Helaas stopte ik mn batterij er verkeerd om in en brandde hij door. (Ontwetendheid) titadamp gemaild en kreeg een super oplossing geboden . Zeer tevreden

jeroenQuarta-feira, 30 março 2016, 14:53

Voor mij was het de eerste keer dat ik hier besteld heb en ik was zeer tevreden over de levering van het product dus zal hier nog vaker bestellen

RenéSegunda-feira, 28 março 2016, 13:37

Snelle levering en goede prijs. Had mijn zoon ook attent gemaakt op deze site en de bellus tank dus hij ook meteen besteld. Hahaha 1 min puntje hij kreeg 2 eliquids en ook nog 2 extra gedraaide coils erbij. Maar goed ik ben toch wel tevreden.

roelDomingo, 27 março 2016, 15:49

wederom weer een snelle levering en een leuk extratje

JolandaSábado, 19 março 2016, 10:27

Duidelijk bestel-site, snelle levering, producten van prima kwaliteit. Ik bestelde de Eleaf iStick basic en wat e-liquids. Ik zou deze webshop zeker aanbevelen bij anderen.

marce kerk.Sexta-feira, 18 março 2016, 18:11

Accus waren zeer snel binnen.
Top levering. Communicatie ook lekker snel.

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias