EasyWebshop

RC-PLANES.BE

RC-PLANES.BEGrau de satisfação: 5/5
25 votos, 30 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Officiele verdeler van o.a. FMS, Black Horse, Rc Plus,... in België.

www.rc-planes.be

RC-PLANES.BE
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaHolandês, Euro

Resenhas

30 resenhas Foram encontrados

JairfaizalSegunda-feira, 13 junho 2016, 13:48

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Zou heel graag een positieve review willen schrijven, over snelle levering en goede service. Maar helaas kan ik dat nog niet doen, heb een aantal dingen besteld een week geleden maar nog niets binnen. Wel twee keer een mail gekregen om een review te schrijven. Bij deze.
Hoop mijn bestelling deze week binnen te krijgen.
Als mijn bestilling binnen is zal ik een nieuwe review zetten tot die tijd helaas 2 sterren.

PatrickDomingo, 5 junho 2016, 18:42

Pas de MZ -24 van graupner gekocht bij Tom .
Alles heel goed geregeld en snel besteld .
Zelf terwijl hij op vakantie was :p
Bedankt Tom .
Zeker nog bestellen bij u .
Grtjs
Patrick

Lars MontaubanQuinta-feira, 19 maio 2016, 13:48

Blij met de wijze hoe Tom klanten bedient, ik ben er in ieder geval zeer tevreden mee!

Groeten,

Lars.

Daan VQuinta-feira, 5 maio 2016, 18:40

Doe zo verder Tom. Enkel meer technische info op de site vermelden. Ik kom zeker terug.

Rudy SnoeckSexta-feira, 26 fevereiro 2016, 18:44

Goede service en snel antwoord op vragen.
Klein minpunt, de motor van het toestel was losgekomen, maar dit is gemakkelijk te repareren.

Kevin De DeckerQuinta-feira, 25 fevereiro 2016, 19:40

Onlangs bij Tom een Arrma Talion gekocht.
Eerst perfect antwoord gekregen op al mijn mails en daarna mijn bestelling zelf gaan ophalen.
Super ontvangst, duidelijke uitleg gekregen en met een goed gevoel vertrokken. Ook qua prijs zeer competitief. Aanrader!

Team Air Hero'sTerça-feira, 15 dezembro 2015, 23:00

RC-Planes (Tom) levert en geeft service als de beste ;-)

i'll be back

https://www.facebook.com/Team-Air-Heros-388668257932484/

Gerrit SterkenTerça-feira, 15 dezembro 2015, 13:20

Mooie en goede producten en een snelle levering ook naar Nederland.
Al enkele producten besteld en zal zeker meer bestellen bij deze shop

PieterSexta-feira, 20 novembro 2015, 10:57

Uitstekende winkel, scherpe prijzen, en prima producten. Maar vooral: een erg goede service, ook achteraf! Elke vraag wordt snel en vakkundig beantwoord.

RobertoQuarta-feira, 1 julho 2015, 13:55

I buy a Trojan T28-V3, great planes, great service.
Excellent, thanks

Jürgen LutzSexta-feira, 19 junho 2015, 17:07

Kunt u mij vertellen wanneer mijn lichaam voor de FMS Bf 109 Brown komt?
Vele Dank!

Vanhoof dannyDomingo, 7 junho 2015, 21:30

De Kunai is een echte topper voor dat geld
Voor mij noch van da

bergmans krisDomingo, 24 maio 2015, 12:59

zeer goede service.probeert altijd tot een goede oplossing te komen bij een probleem. correcte prijzen.

Marc GrilletSexta-feira, 15 maio 2015, 22:31

Inderdaad heel snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Pakket met de FMS P51B werd deze voormiddag keurig afgeleverd !

RC-PLANES.BEQuinta-feira, 21 maio 2015, 16:22

Bedankt Marc voor je positieve feedback.
Veel succes met de P-51B!
mvg
Tom

xDomingo, 19 abril 2015, 18:32

Snelle levering, goede opvolging

AxelQuinta-feira, 5 março 2015, 18:03

RC-PLANES.BE
Have response to all my questions in a professional way.
Have answered quickly.
Have come up with suggestions and explanations.
Very fast delivery to Sweden (3days).
Competitive price setting of product.
Website can be improved, but not important for me. I like it simple.
5 out of 5 stars
Best regards
/Axel

Ronald SpijkrsQuinta-feira, 12 fevereiro 2015, 20:14

Al diverse keren wat besteld, levering is top.
Tom is zelfs een keer naar mijn adres in Nederland gereden
Om een setje retracks af te leveren.
Leveringen zijn altijd netjes en op tijd bezorgd gewoon een top zaak om je aankopen te doen.

GeBeSábado, 25 outubro 2014, 11:50

Snelle levering, goede opvolging, perfecte service

gabriel filiepSegunda-feira, 30 junho 2014, 21:46

Snelle levering en een perfecte service.

tim thysebaertTerça-feira, 27 maio 2014, 21:57

Rc Planes geeft een correcte service.
Op vragen via e-mail krijg je snel een duidelijk antwoord.

Zeer tevreden.
bedankt tom

Luc DBSegunda-feira, 26 maio 2014, 19:57

correcte en snelle levering, zoals het hoort! Well done.

Dekock RonaldSábado, 17 maio 2014, 22:31

Heel goede service,snelle levering,Tom bedankt.

van Geel johnSexta-feira, 9 maio 2014, 6:44

Heel goede service naar de klant toe, eveneens één professionele uitleg aangaande de producten, bedankt

Albert CoppensSegunda-feira, 21 abril 2014, 14:43

Pakket was zeer goed ingepakt, doch de levering vond ik net iets minder. Heb bijbetaald voor onmiddelijke levering doch nog bijna een week moeten wachten.

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias