EasyWebshop

Lots4all

Lots4allGrau de satisfação: 5/5
8 votos, 8 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Hippe en unieke sieraden en accessoires

/www.lots4all.nl

Lots4all
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaHolandês, Euro

Resenhas

8 resenhas Foram encontrados

Anja WagenerSexta-feira, 23 junho 2017, 11:08

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

super vriendelijke eigenaresse, Renate. Top service. Riempje van mijn armband was los gelaten, binnen een paar dagen weer gemaakt. Leuke items tegen een betaalbare prijs!

LiesbethTerça-feira, 6 junho 2017, 9:35

Vriendelijk, servicegericht
Ik vind er altijd wat leuks voor mezelf of een cadeautje

MelanieTerça-feira, 18 abril 2017, 23:24

Mooie tas, goede service!! Top!!

JacquelneDomingo, 18 dezembro 2016, 8:49

Heel blij met het tasje/clutch.. makkelijk bestellen, snelle levering

Karin JansenDomingo, 16 outubro 2016, 19:42

Bedankt voor de super service!! Super blij met mijn tas

SusanneQuinta-feira, 2 outubro 2014, 13:54

Bedankt voor de haarspeldjes en armbanden, wij zijn er blij mee

AnsSábado, 13 setembro 2014, 17:29

Zojuist de kinderkamer set ontvangen, mijn kind is heel blij met het kussen, bedankt

RoosSábado, 13 setembro 2014, 17:28

Snelle levering van de haarspeldjes en armbanden, mooie spullen hoor

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias