EasyWebshop

AquaClaire

AquaClaireGrau de satisfação: 5/5
47 votos, 49 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Zodat u trots op uw hobby kan zijn.

www.aquaclaire.be

AquaClaire
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaAlemão, Inglês, Francês, Holandês, Turco, Euro

Resenhas

49 resenhas Foram encontrados

FonsSexta-feira, 20 janeiro 2017, 13:55

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Ik bestelde voor de eerste keer en meteen alles goed verlopen, kreeften doen het goed, vissen doen het goed en de service was uitstekend! Ben heel heel tevreden over alles, meer kan ik niet zeggen, buiten het feit dat jullie een goede klant zullen bij hebben en ik ga zeker veel reclame maken voor jullie. Groeten Fons en Greta

EmielSegunda-feira, 16 janeiro 2017, 14:59

Prachtige kreeften. En geleverd aan huis, alles heel goed verlopen. Duidelijke info ook voor ze aankomen hoe ik ze moet laten wennen enz. Zeer tevreden zal zeker niet de laatste keer geweest zijn!

EddySábado, 14 janeiro 2017, 7:49

Vroege levering : ) maar alles heel goed verlopen en aangekomen, vissen zijn van uitstekende kwaliteit en prachtig op kleur. Super service

EdwinQuinta-feira, 12 janeiro 2017, 14:12

Eerlijke en correcte info, uitstekende levering en kwaliteit ook uitstekend, ik ben blij dat ik jullie heb leren kennen. Zeer tevreden nieuwe klant

RozaQuarta-feira, 11 janeiro 2017, 12:16

Vandaag met de post mijn garnalen in ontvangst kunnen nemen, snelle service alles was goed verpakt en ze doen het super. Ik ben tevreden.

Claus MengelbergSegunda-feira, 9 janeiro 2017, 14:00

Sehr zufrieden! Top-Qualität, freundlicher Verkäufer! schnelle Lieferung.

Vielen Dank für alles.

JenskeSábado, 7 janeiro 2017, 13:46

Ik heb net mijn visjes gekregen, de meneer was heel vriendelijk en mijn visjes zijn echt heel mooi dank je wel!

StefanQuinta-feira, 5 janeiro 2017, 11:19

Prachtige cichliden aangekregen vandaag, zeer gewaardeerd waarvoor dank. Zeker voor herhaling vatbaar.

DavidQuarta-feira, 4 janeiro 2017, 15:44

Heel tevreden :)

AnkeSábado, 31 dezembro 2016, 14:16

Net alles geleverd aan huis. Vissen zien er echt heel mooi uit en zwemmen al vrolijk rond! Nog de beste wensen voor het komende jaar jullie zien mij zeker terug!

Gregory SmetsQuinta-feira, 29 dezembro 2016, 14:52

Ik ben heel blij dat ik jullie via een vriend heb leren kennen. Alles is uitstekend verlopen en alles doet het super goed. Mooie vissen uitstekende kwaliteit!

PepijnSegunda-feira, 26 dezembro 2016, 16:52

Helemaal tevreden niets slecht op te merken.

Merci
Pepijn

Babette en GeertSábado, 24 dezembro 2016, 11:09

Gisteren onze vissen geleverd gekregen, enorm content! Heel fijne kerstdagen en de allerbeste wensen voor 2017!

Babette en Geert

KarelTerça-feira, 20 dezembro 2016, 13:22

Heel tevreden tot de volgende

SiebeSábado, 17 dezembro 2016, 12:07

Joepie, mijn vissen zijn geleverd en top top top ik ben zo blij dank u allemaal voor alle goede zorg, info en prachtige vissen en garnalen. Oh ja mijn olifantslakken zooooooo mooooiiii !!!!
En zelfs een gratis staal.

Tot volgende x

Siebe

EviSexta-feira, 16 dezembro 2016, 21:04

Mijn goudvisjes zwemmen vrolijk rond doen het super, zo grappig met die bubble kaakjes : ) heel leuk.

LotteSegunda-feira, 12 dezembro 2016, 12:04

Dank u voor de mooie vissen!

JeroenDomingo, 11 dezembro 2016, 10:44

Ik ben er echt tevreden over, heb al verschillende x besteld en alles komt netjes geleverd aan, en nog wel zover. Ook altijd uitgebreide info geen vraag is teveel. Mercikes.

BramTerça-feira, 6 dezembro 2016, 15:33

Aangename en behulpzame communicatie, snelle levering en zeer goede kwaliteit. Een aanrader om vissen te bestellen.

Ronny en YvonSegunda-feira, 5 dezembro 2016, 15:54

Wij zijn heel tevreden, visjes zwemmen vrolijk rond.
Ging heel vlot en goed.

JaquesSábado, 3 dezembro 2016, 12:22

Net alles geleverd gekregen, de allereerste x dat ik besteld heb, en zeker niet de laatste keer.
Heel fel bedankt vissen in uitstekende conditie.

MirellaSexta-feira, 2 dezembro 2016, 14:09

All very well, thank you for the wonderful fish.
All friendly people!

Thanks
Mirella

aqualovers (ferre)Sexta-feira, 2 dezembro 2016, 10:15

Tip Top we zijn allemaal tevreden gaan zeker nog bestellen.
De Ferre en company

MarcelQuinta-feira, 1 dezembro 2016, 11:56

Alles heel goed gegaan. Vissen doen het uitstekend.

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias