EasyWebshop

MiskMask

MiskMaskGrau de satisfação: 5/5
13 votos, 15 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Baby-en kinderkleding, handgemaakt

www.miskmask.nl

MiskMask
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaInglês, Holandês, Euro

Resenhas

15 resenhas Foram encontrados

Jaap TeeuwenTerça-feira, 28 junho 2016, 15:27

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Hij is heel mooi!!!(hoes voor een aankleedkussen, zwart met witte kruizen)

ErnestineTerça-feira, 5 abril 2016, 14:54

ErnestineZondag, 31 januari 2016 om 8:42

Afgelopen week heb ik de slofjes ontvangen voor onze dochter van 4 maanden oud. Het pakket werd op tijd bezorgd en zag er goed uit. Ik ben erg blij met de slofjes! Ik gebruik ze wekelijks bij de ritjes in de bakfiets.

LauraTerça-feira, 5 abril 2016, 14:53

LauraDonderdag, 17 maart 2016 om 15:58

Vandaag de aankleedkussenhoes ontvangen. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachting, snel geleverd en prima communicatie gedurende het bestelproces

Kimberley MulderTerça-feira, 5 abril 2016, 14:51

Bericht van Kim op 26 Maart 2016 om 13:48

Super snelle service 3 unieke mutsjes gekregen binnen een week .
Wij zijn er blij mee ! En dit was zeker niet de laatste bestelling :)

Bedankt!

LauraQuinta-feira, 17 março 2016, 15:58

Vandaag de aankleedkussenhoes ontvangen. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachting, snel geleverd en prima communicatie gedurende het bestelproces.

MiskMaskQuinta-feira, 17 março 2016, 19:04

Bedankt voor je snelle bericht.
Fijn dat de hoes goed bevalt.

ErnestineDomingo, 31 janeiro 2016, 8:42

Afgelopen week heb ik de slofjes ontvangen voor onze dochter van 4 maanden oud. Het pakket werd op tijd bezorgd en zag er goed uit. Ik ben erg blij met de slofjes! Ik gebruik ze wekelijks bij de ritjes in de bakfiets.

MiskMaskDomingo, 31 janeiro 2016, 11:52

Hallo Ernestine,
Bedankt voor jouw leuke berichtje.
Ik hoop dat je veel plezier van de slofjes hebt.
Groeten Ria

Eryn LiemTerça-feira, 8 dezembro 2015, 20:59

Mijn nichtje is zo blij met haar nieuwe rokje, dat ze er de hele tijd in wil dansen! Bedankt!

Manja SchoenmakerDomingo, 6 dezembro 2015, 23:40

Bedankt voor de mooie wit/zwarte hoes.
Het past precies en ik ben er erg blij mee.

Anna Maria de BoerQuinta-feira, 27 agosto 2015, 16:09

Bedankt voor de prachtige hoes! Past precies.

TietsiaTerça-feira, 14 abril 2015, 9:51

Bedankt voor de mooie rokjes.
Ze zien er leuk uit.

RiaDomingo, 11 janeiro 2015, 12:13

Ik ben er erg blij mee.

JanetQuinta-feira, 8 janeiro 2015, 11:59

Veel succes!

RinskeQuinta-feira, 8 janeiro 2015, 11:57

Dit gaat vast wel lukken, met zulke leuke spulletjes.

FokjeQuinta-feira, 8 janeiro 2015, 11:57

De website ziet er goed uit.

Ria BijleveldQuinta-feira, 8 janeiro 2015, 11:55

Erg leuke en originele spulletjes

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias