De Wedstrijdvisser

De WedstrijdvisserGrau de satisfação: 4.6/5
93 votos, 1378 avaliações

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

www.dewedstrijdvisserwebshop.be




De Wedstrijdvisser
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaFrancês, Holandês, Euro

Avaliações

1378 avaliações Foram encontrados

Erik26 Março 2017, 12:33

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Perfect geleverd (wel zonder track & trace) en wat een superproducten, ik heb het verschil gemerkt!
100% tevreden

Christophe24 Março 2017, 10:24

C'est ma première commande dans se magasin je suis pas une personne très patiente mais je suis très content du professionnalisme de la dame qui travaille dans se magasin elle a été au top je recommande se magasin a 1000% acheté vous serez pas déçu Merci beaucoup

charley22 Março 2017, 9:54

c'était ma première commande et je suis très satisfait tant par la qualité que pour les délais.
De plus j'ai apprécié votre geste commercial pour quelques paquets d'épicéine que vous n'aviez plus en stock. Je n'hésiterai pas à vous passer de nouvelles commandes et à vous recommander à d'autres pêcheurs.

Patrick19 Março 2017, 21:11

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

-perfecte service, misverstanden worden direct gecorrigeerd !
-zeer snelle levering
-perfect !!!!!

marc17 Março 2017, 10:57

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

vlotte bestelling - prima gerief - vlotte afhandeling

Chris Peeters12 Março 2017, 21:19

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Vlotte bestelling en levering

Eric11 Março 2017, 10:05

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Bestelling mooi verpakt en alles als gewenst thuis gekregen

Verstichel Gino9 Março 2017, 17:58

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Alles netjes compact verpakt en snelle levering. Meer kan je niet verwachten.

Victor9 Março 2017, 17:24

Impeccable ya rien à dire super.

Steven6 Março 2017, 16:39

Très bien merci bcp

Patrick B6 Março 2017, 13:28

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

un peu de retard dans la commande, mais très satisfait des produits.

Philippe5 Março 2017, 14:48

Nickel ...

De Jakke3 Março 2017, 15:24

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Snelle levering en eerlijke prijzen!!

dirk2 Março 2017, 20:29

maandag bestelt donderdag morgen al aangekomen prima .dikke duim voor de correcte levering!!

Henk1 Março 2017, 0:28

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Prima shop, mooie artikelen, met zorg verpakt en verstuurt. Goede leveringen ook in Nederland

Geert25 Fevereiro 2017, 10:37

Dit is de service waar de visser naar op zoek was. Snel bestellen op een weekavond, geleverd in de dag in de week en alles klaar om in het weekend er tegenaan te gaan.

Freddy24 Fevereiro 2017, 15:30

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Maandag besteld donderdag geleverd prima verpakt

Chastel D.22 Fevereiro 2017, 19:48

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Comme toujours :
- Livraison rapide
- Produits irréprochable
- Contact sympathique, serviable et n'hésite jamais à donner des conseilles

Labbé21 Fevereiro 2017, 23:54

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

manque juste le suivis de colis et numero

Vanmeerbeek Leo21 Fevereiro 2017, 22:07

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Super tevreden,bedankt voor de snelle levering

hesbois jean12 Fevereiro 2017, 18:21

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

très bon service

jan11 Fevereiro 2017, 14:47

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

bestelling snel en goed verzorgd aangekomen zoals de vorige.TOP

dano7611 Fevereiro 2017, 14:38

service très performant
conseil excellent
je recommande vivement

Danny K10 Fevereiro 2017, 15:43

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Top,zoals altijd.

Diretório Webshop

Categorias