EasyWebshop

VAG-Webshop.nl

VAG-Webshop.nlGrau de satisfação: 5/5
2 votos, 4 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

/www.vag-webshop.nl

VAG-Webshop.nl
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaAlemão, Inglês, Holandês, Euro

Resenhas

4 resenhas Foram encontrados

Escreva a sua opinião

SamirQuinta-feira, 16 Agosto 2018, 0:51

vanmiddag langs geweest bij vag webshop ik werd direct geholpen voor het uitkiezen van een Rns die in mijn gof 6 van 2009 past. Deze radio hebben ze zeer profesioneel ingebouwd,
zeker een aanrrader

HenkTerça-feira, 14 Agosto 2018, 15:59

zeer tevreden met mijn Radio ook de volgende dag in huis
ik las in een eerdere recensie dat ze telefonisch niet berijkbaar zijn maar deze ervaring heb ik niet ik heb ze drie keer gebeld en drie keer Roger aan de telefoon gehad die zeer vriendelijk en behulpzaam is ik kom zeker bij hem terug als ik nog wat hen

KellyTerça-feira, 14 Agosto 2018, 14:56

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Gelijk reactie op vragen via e-mail. Besteld en de volgende dag in huis!
Super geregeld.

KeesSegunda-feira, 28 Novembro 2016, 12:10

Ondanks de duidelijke webshop toch enkele vragen, hierop wordt via de mail goed gereageerd. Product besteld en een dag later in huis. Kwaliteit/prijsverhouding is goed.
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn ondanks dat er een telefoonnummer vermeld staat.

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias