EasyWebshop

KJEKK & SØT

KJEKK & SØTGrau de satisfação: 5/5
54 votos, 69 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Håndlagde barneklær og stoffer

www.kjekkogsoet.com

KJEKK & SØT
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaInglês, Norueguês, Norwegian krone

Resenhas

69 resenhas Foram encontrados

Aud WeiszSábado, 7 fevereiro 2015, 19:21

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Tusen takk for alle flotte stoffer og hyggelige hilsninger :)

Aud WeiszSábado, 7 fevereiro 2015, 19:20

Tusen takk for alle flotte stoffer og hyggelige hilsninger :)

Aud WeiszSexta-feira, 6 fevereiro 2015, 13:28

Tusen takk Judith tangen og tilbehør var helt super duper, du er best. ♥

LisbethSegunda-feira, 2 fevereiro 2015, 18:03

Utrolig rask service og for noen flott stoffer. Her kommer jeg garantert til å bestille mer.

Line EllingsenSábado, 31 janeiro 2015, 10:59

Fantastisk service! Jeg hadde skrevet 6 meter ved en feiltakelse, og Judith spurte meg via sms om det var riktig. Superrask levering, og uteglemt trådsnelle kom med ekspressfart i egen konvolutt, samtidig med forsendelsen. Også hyggelig med personlig hilsen. Fikk også stoffprøver av andre stoffer jeg kanskje ville like. Beste nettbutikken hittil!

Marta SkjervenQuarta-feira, 28 janeiro 2015, 13:19

Veldig godt fornøyd. Smakfulle varer i nettbutikken. Her kommer jeg til å handle mer

AinaSábado, 24 janeiro 2015, 15:16

Tusen takk for god hjelp og ekstra service, Judith! :)

AnnikaTerça-feira, 20 janeiro 2015, 20:18

Superrask levering og sååå fine stoffer & knapper. Kommer helt sikkert til å bestille mer :)

NicoleDomingo, 18 janeiro 2015, 19:54

Kjempefornøyd, fin oversikt i nettbutikken, rask levering. Alt super og det var nok ikke siste gang jeg handlet hos deg. Takk og vi "sees" igjen :)

SiljeTerça-feira, 13 janeiro 2015, 19:34

Alltid like fornøyd med servicen, og stoffene er som alltid lekre :)

Aud Laila WeiszDomingo, 4 janeiro 2015, 13:53

Kjempefornøyd kjære Judith like fine stoffer denne gang som aller første gang og resten av gangene, klem fra Aud

CecilieSábado, 27 dezembro 2014, 22:15

Superfornøyd med rask ekspedering og e-postmeldinger om når varene er sendt. Gleder meg til å sy :-)

JudithSexta-feira, 26 dezembro 2014, 12:18

Takk for flott tilbakemelding Señorita Montaña!
Jeg kan ikke se hvor du har havnet (hvilket språk), for hos meg står den på Norsk.
Men mulig det var Nederlandsk, nettbutikkprovideren er i Belgia ;)
Ha en fin Jul videre!
Hilsen Judith (kjekkogsoet.com)

Señorita MontañaQuinta-feira, 25 dezembro 2014, 18:55

Veldig god service, hjelpsom og hyggelig dame! Rask levering! Bare synd at denne tilbakemeldingssida er på et språk jeg ikke forstår...? Håper jeg har skrevet på riktig sted.

MonikaDomingo, 30 novembro 2014, 22:09

Superfornøyd med service og levering. Kommer garantert til å bestille flere ganger :)

TanjaQuarta-feira, 26 novembro 2014, 16:16

God service med rask levering og nydelige stoffer

Ann KristinQuinta-feira, 20 novembro 2014, 14:32

Flotte stoffer, flott nettbutikk og rask ekspedering! Handler igjen :)

Aud WeiszDomingo, 16 novembro 2014, 17:25

Super service rask levering, nydelige stoffer, alt er helt topp

HildeSegunda-feira, 10 novembro 2014, 21:55

Super service, rask levering, hyggelig hilsen og fine stoffprøver :) Gleder meg til neste handel! :D

UllaSábado, 8 novembro 2014, 16:25

Flotte stoffer, god service og rask kundebehandling :)

SolstråleSexta-feira, 7 novembro 2014, 13:06

Rask og god service.

AnnikenQuinta-feira, 6 novembro 2014, 13:37

Hurra for deilig myk isoli. Er kjempefornøyd.

Fru EspelandQuarta-feira, 5 novembro 2014, 21:43

Nydelige stoff, rask levering, hyggelig hilsen og stoffprøver. Helt perfekt! Det er 2.gang vi handler hos "Kjekk og søt", og vi er såååå fornøyd! Her kommer vi garantert til å handle mer :)

veronica larsenSábado, 1 novembro 2014, 18:32

Fantastisk rask levering samt et fint stoff☺ kjekt med en personlig hilsen og stoffprøver☺ anbefales

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias