EasyWebshop

Bikes and Parts Robert Paul

Bikes and Parts Robert  PaulGrau de satisfação: 5/5
512 votos, 642 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

BIKES AND PARTS ROBERT PAUL FIETSONDERDELEN EN KLEDING AAN VOORDELIGE PRIJZEN

/www.bikesandpartsrobertpaul.be

Bikes and Parts Robert Paul
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaInglês, Holandês, Euro, US dollar, British pound

Resenhas

642 resenhas Foram encontrados

Escreva a sua opinião

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Proxima página - Ultima página

PieterSábado, 18 Agosto 2018, 13:37

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Alles weeral in orde, na al die jaren nog altijd een super webshop. Doe zo voort.

AnnTerça-feira, 14 Agosto 2018, 21:09

Snelle en correcte levering. Heel erg tevreden, een aanrader!

Herssens JacquesDomingo, 12 Agosto 2018, 15:24

Zeer scherpe prijzen en vlotte levering

Zal zeker klant blijven Zeer zeer tevreden

Manu PeetroonsQuinta-feira, 9 Agosto 2018, 1:12

Vlotte, en snelle service! Ik ontving de artikelen in perfecte staat. Al meerdere keren via jullie besteld, en altijd perfect. Tegen een scherpe prijs, en degelijk en betrouwbaar. Dankje! !!

MorelTerça-feira, 7 Agosto 2018, 17:03

Zoals altijd zeer tevreden! Aanrader! Niks op aan te merken.

KoenTerça-feira, 7 Agosto 2018, 13:10

Zoals steeds super levering, opvolging en correctheid. Is in zijn niche de beste. Ben steeds een tevreden klant.

CindySegunda-feira, 6 Agosto 2018, 10:34

Eerste bestelling en tevreden. Snelle levering!

Van Campfort PeterSexta-feira, 3 Agosto 2018, 19:17

Afhaling ligt altijd klaar zoals het moet zijn , tevreden zoals vorige jaren , mvg

DimitriSegunda-feira, 30 Julho 2018, 13:11

Uistekend, zoals gewoonlijk.

Martens michelDomingo, 29 Julho 2018, 9:42

Alweer tevreden voor de snelle levering en correcte prijzen,als ik fiets spullen nodig heb kom ik hier eerst eens kijken en meestal vind ik wel wat ik zoek,top!

StefanTerça-feira, 24 Julho 2018, 18:20

Altijd top! Snelle levering!!! Maarssen Nederland

JaquesTerça-feira, 24 Julho 2018, 18:14

Eerste bestelling, vlot, correct.
Zal zeker nog bestellen.

KarelSegunda-feira, 23 Julho 2018, 18:58

Dit was de tweede maal dat ik bij Robert Paul een bestelling plaatste. Ze werd net als de vorige correct en vlug uitgevoerd. De winkel heeft een mooi gamma aan aanlokkelijke prijzen.

HansQuarta-feira, 18 Julho 2018, 21:14

Na reeds meerdere malen in de winkel gekocht te hebben eens een bestelling geplaatst via webshop; ook zeer tevreden v.d. service... vlotte betaling en een plus is de levering van b-post via een postpunt

jantjemees@hotmail.comQuinta-feira, 12 Julho 2018, 21:43

hallo ik ben tevreden, en vaste klant, krijgen vaste klanten geen korting?
mvg Jan Mees

Bikes and Parts Robert PaulQuinta-feira, 12 Julho 2018, 23:14

Hallo Jan ,Het is niet mogelijk voor mij om op deze prijzen nog korting te geven.(er is al gratis verzending vanaf € 50.)Ik denk dat de prijzen goed liggen anders had ik niet zoveel tevreden en zoals jij vaste klanten die regelmatig terug bestellen. Kijk wel regelmatig in de webshop want soms zijn er extra promoties en ook volume kortingen. grtjs Paul

RalfSábado, 7 Julho 2018, 18:23

goede prijs en altijd koopjes , prima service en snelle afhandeling

Michel MartensSegunda-feira, 2 Julho 2018, 13:38

Omdat mijn vorige bestelling een succes was mij deze keer weer tot deze shop gericht...en ja hoor,weer gevonden wat ik zocht,weer genoten van leuke promoties
En zoals de vorige keer weer netjes geleverd!

VincentDomingo, 1 Julho 2018, 17:20

Altijd top service goeie en snelle communicatie.

Harold DamoiseauxQuinta-feira, 28 Junho 2018, 13:06

Snelle levering en tegen een mooie prijs

Pieter TDomingo, 24 Junho 2018, 23:33

Alles weer dik in orde, nog altijd een super webshop. Goede communicatie. Goed materiaal aan goede prijzen.

Olaf BakkerSexta-feira, 22 Junho 2018, 19:20

Zeer tevreden snelle levering tegen scherpe prijs

Koen van haverSexta-feira, 22 Junho 2018, 14:56

Zoals gewoonlijk steeds goede service. Kom altijd terug om materiaal te kopen. Uniek in belgie en Nederland

FlandralcienQuinta-feira, 21 Junho 2018, 17:00

Opnieuw een snelle levering tegen een scherpe prijs. Ik blijf een tevreden klant. Bedankt !!!

FrankieQuarta-feira, 20 Junho 2018, 17:13

Zeer snelle levering prima

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Proxima página - Ultima página

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias