Boekhandel Naboekov

Boekhandel NaboekovGrau de satisfação: 5/5
8 votos, 111 avaliações

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

www.naboekov.com




Boekhandel Naboekov
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaHolandês, Euro

Avaliações

111 avaliações Foram encontrados

Guy Cools29 Maio 2018, 21:58

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Geweldige service. Heel erg tevreden. En niet te vergeten: Naboekov had als enige boekhandel de titel die ik zocht.

Jan Rooms28 Maio 2018, 23:18

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Snelle levering, en alles heel goed ingepakt. Ook nog andere leuke dingetjes ontdekt op de webstek (en al besteld :-) )

Isabel Ingels14 Maio 2018, 10:48

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

The place to be voor boekenliefhebbers.
Gepassioneerde zaakvoerder die heel het literair gebeuren nauwgezet opvolgt.
Zeer snelle en uiterst verzorgde levering.
Een sterke aanrader!

Danny Dekeuleneer31 Março 2018, 17:28

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Zeer vlugge en correcte bezorging aan huis. Met een mooi en kunstig kaartje als extra bij de levering. Aangename eerste kennismaking met jullie boekhandel.

Ward Schevenels18 Março 2018, 14:16

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Als je van boeken houdt ben je hier aan het juiste adres. Naboekov straalt een fris enthousiasme uit en je hebt het gevoel dat je hier méér krijgt dan enkel je bestelling.

Monique Thijs5 Março 2018, 16:05

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Naboekov is een mooie boekhandel met ruime keus !
Een vlotte levering en een goede prijs !
Echt een aanrader !

Sofie Schurmans5 Março 2018, 14:13

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling. Ik kon ze onmiddellijk ophalen en ze was in goede staat. Ook de prijs viel zeer goed mee. Hier koop ik nog!

Diretório Webshop

Categorias