EasyWebshop

www.kinderhelmen.be

www.kinderhelmen.beGrau de satisfação: 5/5
101 votos, 121 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

love your brain by using it

www.kinderhelmen.be

www.kinderhelmen.be
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaFrancês, Holandês, Euro

Resenhas

121 resenhas Foram encontrados

mammieDomingo, 20 dezembro 2015, 13:06

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

vlug en perfect geleverd!

KimSexta-feira, 18 dezembro 2015, 18:20

Snelle levering van een stoere helm!

bertQuarta-feira, 16 dezembro 2015, 21:48

Snelle vlotte levering
...doos wel ernstig beschadigd...

chrisTerça-feira, 8 dezembro 2015, 23:17

vlotte levering. Onze kleinzoon kan nu lekker achter op de fiets

jorisSegunda-feira, 30 novembro 2015, 22:09

zeer positief: eenvoudig te kiezen en zeer snel geleverd. onze zoon is er gek op: zijn eigen naam op zijn zelfgekozen helm

HanneloreSábado, 21 novembro 2015, 23:22

Vlot besteld, vlot geleverd. Prima service!

DriesSegunda-feira, 16 novembro 2015, 19:55

Super snel! Toplevering!!!

YannickQuarta-feira, 4 novembro 2015, 13:40

Tevreden van produkt en prijs. Niet tevreden van aflevering. Mij beloofd dat als ik 35 cent zou opleggen voor Bpost ipv. Kiala, dat mijn pakket er zeker op tijd zou zijn. Het is 2 dagen te laat geleverd, zeer jammer.

www.kinderhelmen.beQuarta-feira, 4 novembro 2015, 13:47

Dag Yannick, Stakingen bij de post hebben wij helaas niet in de hand. We begrijpen echter uw ongenoegen. Normaal gezien leveren wij niet zolang er niet betaald is. Bij u maakten we die uitzondering wel. Jammer dat dit niet geapprecieerd wordt. Prettige dag verder.

BirgitSábado, 31 outubro 2015, 11:35

Zeer tevreden.
Vrijdag besteld en maandag reeds afgeleverd.
Mijn dochter is zeer blij met haar gepersonaliseerde helm!

KrisDomingo, 25 outubro 2015, 8:39

Perfecte en vlotte afhandeling via Bpost. Correcte prijzen voor de kinderhelm. Voor herhaling vatbaar.

Iryna IsakTerça-feira, 13 outubro 2015, 15:28

Ik ben heel tevreden met levering, verpakking en de helm zelf. Daarbij heb ik een fluovestje en een leuk armbandje gekregen. Dat doet zeker veel plezier. Ik ben uiteindelijk blij dat in België krijgt men nu ook extraatjes in hun pakje zoals in Holland. Zeker een aanrader

BarbaraDomingo, 11 outubro 2015, 19:05

Lang moeten wachten op levering via Kiala.
Bij afhaling in afhaalpunt was de doos erg geschonden en was ze precies al eens open gedaan.
Met helm alles oké maar ook daar was de zak en de folie die errond zat ter bescherming, al stuk.
Gelukkig geen schade aan helm.

www.kinderhelmen.beSegunda-feira, 12 outubro 2015, 11:19

Barbara,
Kunt u aangeven hoe lang u heeft moeten wachten op de levering van Kiala?
Het product werd verzonden daags na uw bestelling.
In welke mate was de doos geschonden (tape doorgesneden ...?) .
Ik meld dit zeker bij Kiala.
Onze excuses voor de vertraging en de mindere levering.
Kinderhelmen.be

PetraDomingo, 4 outubro 2015, 21:14

Goede en snelle service zoals we gewoon zijn van Kinderhelmen.be. Ook topproduct!

Lara MaertensQuarta-feira, 2 setembro 2015, 9:03

heel tevreden, zoals het moet.

NeelSegunda-feira, 17 agosto 2015, 16:30

Leuke, vrolijke helmpjes. Ik bestelde er 3 voor onze dochters. Ze zijn dolblij. Snelle levering. Heell goed.

hansSábado, 15 agosto 2015, 11:17

correcte en snelle afhandeling - super mooie helm

AnnabelleSegunda-feira, 10 agosto 2015, 13:16

Supertevreden!
Mooie en makkelijke helm.
supersnelle service

ChristineDomingo, 2 agosto 2015, 22:15

Vriendelijke en correcte communicatie, snelle en stipte levering. Super!!!

MarianneSexta-feira, 31 julho 2015, 14:49

Helmen zijn prachtig!
Super service!
Dankjewel!

elsQuinta-feira, 25 junho 2015, 22:45

zeer snelle levering zelfs met personalisatie. helmen gemakkelijk kunnen kiezen. super service

ElfiDomingo, 7 junho 2015, 15:44

Zeer tevreden van het bestelde product en vlotte levering

EvelineSexta-feira, 5 junho 2015, 13:11

Leuke website, gemakkelijk kunnen kiezen, personalisatie van de helm was beter dan ik had verwach, super vlotte levering en mijn kindjes zijn zot van hun helmen. Meer kan een mens zich niet wensen :)

ReinoudTerça-feira, 2 junho 2015, 13:55

Geweldige helmen, snelle levering zelfs na personalisatie, vlotte afhandeling

KatrienSegunda-feira, 1 junho 2015, 14:09

Prima service en levering!

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias