EasyWebshop

't Bezeke

't BezekeGrau de satisfação: 5/5
6 votos, 6 resenhas

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Lekker, Heerlijk

www.onivo.biz

't Bezeke
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaInglês, Francês, Holandês, Euro

Resenhas

6 resenhas Foram encontrados

RenildTerça-feira, 31 maio 2016, 17:31

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Mijn broer en schoonzus waren vol lof, alles picco bello in orde. Alleen het kaartje dat er moest bij zitten dat het van mij kwam, zat er niet in. Het heeft een hele dag geduurd voor ze wisten wie de schuldige was.

ChrisTerça-feira, 17 novembro 2015, 10:04

Verrassingsontbijt voor jarige zus was een groot succes. Lekker,vers en perfect op tijd geleverd.Een aanrader dus.

ChrisQuinta-feira, 3 setembro 2015, 19:11

Wijn besteld en prima levering. Prima service.

gunter de witteQuarta-feira, 29 abril 2015, 10:23

Had een ontbijtmand besteld. Kunt alle producten zelf kiezen en zo dingen die je niet lust uitsluiten en andere dingen veelvuldig aanduiden. Levering was voor mij gratis en perfect op tijd. Eten was super vers en alles was tip top. Grote aanrader!!

IngeTerça-feira, 17 fevereiro 2015, 18:46

Valentijnsontbijtmand : leuke samenstelling en lekker. We hebben er van genoten !

jurgenSexta-feira, 19 dezembro 2014, 16:57

Ontbijtmand aan huis; via site zeer makkelijk en persoon gericht samen te stellen. Snel,correct en op tijd geleverd. Iedereen tevreden !!! Dank u wel MVG, Jurgen

Escreva a sua opinião

Nome Check
Mensagem Check
Caracteres restantes
Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Diretório Webshop

Categorias